قرآن راه هدایت

گروه ختم قرآن روزی یک صفحه و در جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان میباشد.

قرآن راه هدایت

گروه ختم قرآن روزی یک صفحه و در جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان میباشد.

قرآن راه هدایت

وبسایت گروه ختم قرآن یک صفحه ای

قوانین گروه:

1 - چت ممنوع

2 - صفحه قرآن مربوطه به هر روز و کلی مطالب دیگر هرشب توسط بنده در گروه قرار میگیرد.

3 - از گذاشتن مطالب غیراخلاقی و غیر اسلامی پرهیز شود.

برای عضویت در گروه ختم قرآن یک صفحه ای کلمه ★ختم★ را
به شماره 09377836114 داخل واتس آپ بفرستید.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

طرح همصدایی رأس ساعت 12ظهر روز جمعه

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

 

 

در دوران غیبت امام زمان(عج)، همه ما مسلمانان وظایفی نسبت به امام دوازدهم داریم. علاوه براینکه وظیفه امروز ما درقبال حضرت مهدی (عج) تبعیت از قرآن و اهل بیت می باشد ، وظیفه دیگری نیز برای محبین آن امام رقم خورده است که آن هم دعا برای ظهور صاحب عصر و زمان حضرت بقیه الله الاعظم است .

 

در روایات فراوان حتی انتظار فرج با عنوان افضل الاعمال یاد شده که اولین نشانه انتظار، دعاست و از همه مهمتر اینکه دستور فرمودند دعای دسته جمعی برای ظهور زیرا علاوه بر اینکه به طور حتم این نوع دعا اثر بیشتری دارد، باعث یکدلی و وحدت بیشتر مردم می شود که این مطلب خود از اهدا ف شریعت اسلام است.

 

طرح همصدایی :

به منظور ایجاد بستری مناسب جهت دعای دسته جمعی جهت تعجیل در امر فرج حضرت امام زمان(عج)، طرح همصدایی رأس ساعت 12 ظهر روز جمعه مصادف با عید سعید غدیر خم اجرا می گردد.

 

در این طرح که از طریق عده ای از جوانان کشور عزیزمان به صورت خود جوش باکسب اجازه از اساتید حوزه مهدویت اجرا می گردد، از محبین امام دوازدهم دعوت می گردد تا بدون هیچ تکلفی و بدون هیچ وابستگی حزبی ،گروهی وحتی اعتقادی ، همگی راس ساعت 12 ظهر تمامی اعیاد و بخصوص عید غدیرخم برای یک دقیقه هرکجا که هستند اگر توانستند رو به قبله شده و هم صدا "دعای امام زمان" راقرائت کنند .

 

بدیهی است که اگر این طرح ، فرهنگ سازی شود علاوه بر ایجاد یک حالت انتظار ملموس در اذهان عمومی نوعی همدلی و رحمت خداوند را در پی خواهد داشت و چه بسا صدها و یا هزاران و یا میلیونها نفر باهم همصدا شده و با یک جمله ، عنایت خداوند را جلب نموده و ظهور موعود را نزدیکتر گرد انند .

 

میرسد روزی که بی چون و چرا می بینمت

میرسد روزی که ای شاه وفا می بینمت

میرسد روزی که تکیه میدهی بر کعبه و

در کنار خانه ی امن خدا می بینمت


 

۹۴/۰۷/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
محمد حسین محسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی