قرآن راه هدایت

گروه ختم قرآن روزی یک صفحه و در جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان میباشد.

قرآن راه هدایت

گروه ختم قرآن روزی یک صفحه و در جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان میباشد.

قرآن راه هدایت

وبسایت گروه ختم قرآن یک صفحه ای

قوانین گروه:

1 - چت ممنوع

2 - صفحه قرآن مربوطه به هر روز و کلی مطالب دیگر هرشب توسط بنده در گروه قرار میگیرد.

3 - از گذاشتن مطالب غیراخلاقی و غیر اسلامی پرهیز شود.

برای عضویت در گروه ختم قرآن یک صفحه ای کلمه ★ختم★ را
به شماره 09377836114 داخل واتس آپ بفرستید.

نویسندگان
پیوندهای روزانه

آیت الله ناصری درباره شهدای غواص

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ


هیأت تحریریه رویش‌نیوز دیداری گرم و صمیمی با آیت الله ناصری داشت؛ این دیدار به مناسبت نزدیک شدن به تشییع شهدای غواص و گمنام در اصفهان انجام شد و آیت الله ناصری نیز توصیه هایی برای نکوداشت مقام شامخ شهدا داشتند که در ادامه می خوانید. حضرت آیت الله ناصری علیرغم مناسب نبودن حال جسمی و مریض احوال بودن خود چند کلامی پیرامون این اتفاق بزرگ ایراد فرمودند.

ایشان فرمودند: ان شاءالله خداوند این شهدا را با شهدای کربلا محشور کند و به بازماندگان آنها صبر جمیل و اجر جزیل عطا کند؛ این خانواده‌ها عمری زحمت کشیدند که درخت عمرشان به بار بنیشیند ولی آن‌ها را در راه اسلام عطا کردند.

حضرت آیت الله ناصری سپس خطاب به جوانان فرمودند: ان شاءالله خداوند همه‌‌ی جوانانی که خط شهدا را ادامه می‌دهند موفق بدارد و به همه‌ی شما عزیزان طول عمر با عزت بدهد و توفیق عبادت و بندگی و حرکت در مسیر شهدا را عطا فرمایید. ان شاءالله موفق و سربلند باشید.

در پایان از ایشان درخواست کردیم تا با تصویر تعدادی رزمندگان گردان یونس و شهید حاج حسین خرازی، از ایشان عکسی گرفته شود که با گرمی استقبال کردند.

اینجا بود که لحن صدای استاد بزرگ اخلاق اصفهان تغییر کرد و همزمان با قرار گرفتن تصویر شهدا در دستان مبارکشان، اشک ها و صوت لطیف ایشان فضا را دگرگون کرد.

و این بار باز تاکید فرمودند که خداوند این شهدا را با شهدای کربلا محشور کند و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید. 

۹۴/۰۵/۱۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
محمد حسین محسنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی